Výmena, vrátenie, reklamácia
VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU:
Nepasuje Vám diel ,ktorý ste si objednali?
Tovar môže bez udania dôvodu vymeniť / vrátiť do 14 dní od prebratia zásielky.
Vymenený / vrátený tovar musí byť:
- nepoškodený a bez známok použitia
- kompletný
- odoslaný doporučene (nie na dobierku) na adresu prevádzky: ( Miroslav Bakaľa Lokca 02951, Kolónia 344/33 ),
- s kópiu faktúry alebo kópiu dokladu o kúpe
- s riadne vyplneným Reklamačným formulárom
Reklamačný formulár - stiahnuť tu.
Tovar sa odporúča zaslať v pôvodnom obale.
V prípade, ak kupujúci vráti tovar poškodený, neúplný, opotrebovaný, predávajúci nie je povinný kupujúcemu kúpnu cenu za tovar vrátiť.
Peniaze za vrátený tovar budú vrátené na účet kupujúceho (uvedený v reklamačnom formulári) do 14 dní od doručenia vráteného tovaru.
Pri nesplnení niektorých z vyššie uvedených podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy, kupujúcemu nebude vrátená finančná čiastka za vrátený tovar a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť.
Náklady na dopravu tovaru k predávajúcemu hradí kupujúci.
2. REKLAMÁCIA TOVARU:
Predávajúci zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Nevzťahuje sa na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
V prípade zakúpenia elektrických súčiastok ktoré bolí viditeľne použite resp. vyskúšane a následne reklamovane v tomto prípade nie je možne produkt vrátiť ani vymeniť nakoľko predmetnú súčiastku mohol poškodiť Váš "agregát" . V prípade ak je elektrická súčiastka po prevzatú zásielky viditeľne poškodená iba vtedy je možne reklamovať (ak nebola použitá) .
Reklamovaný tovar musí byť:
- kompletný
- odoslaný doporučene (nie na dobierku) na adresu prevádzky:( Miroslav Bakaľa Lokca 02951, Kolónia 344/33 ),
- s kópiu faktúry alebo kópiu dokladu o kúpe
- s riadne vyplneným Reklamačným formulárom
Reklamačný formulár - stiahnuť tu.
Tovar sa odporúča zaslať v pôvodnom obale.
Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu hradí kupujúci, dopravu späť ku kupujúcemu hradí predávajúci.
Každú reklamáciu vybavuje predávajúci v zákonnej lehote do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej priebehu i o výsledku vybavenia informuje kupujúceho osobne, mailom, telefonicky alebo písomne.
Spôsoby vybavenia reklamácie: oprava tovaru, výmena tovaru, vrátenie kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
Ak máte pochybnosti o podstate vašej reklamácie, alebo ste si neistí, či sa jedná-nejedná o výrobnú vadu, neváhajte nás kontaktovať telefonicky: 0903289413, prípadne nám na mail:
Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.